سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ ایران آرشیتکت

 

 دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

در مرکز تخصصی چاپ ایران آرشیتکت کپی انواع بنر و فلکسی در طرح ها و سایزهای مختلف طراحی و چاپ می شوند . این مرکز با داشتن علم و تکنیک های به روز صنعت چاپ ، مجری تبلیغات و خدمات چاپی شما در بالاترین کیفیت ممکن می باشد. جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر و گرفتن مشاوره در انتخاب طرح بنر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موارد چاپ دیجیتال

مواردی که میتوان بصورت چاپ دیجیتال چاپ شوند عبارت اند از:

چاپ کاتالوگ، چاپ کتاب یا دفترچه، چاپ فولدر یا پوشه، چاپ جعبه، چاپ ساک دستی، چاپ ست اداری ( پاکت، سربرگ، یادداشت و ... )، چاپ پوستر، چاپ کارت دعوت و کارت پستال، چاپ تراکت و بروشور، چاپ فاکتور و قبض و چاپ کارت ویزیت.

چاپ پوستر- کارت دعوت و کارت پستال- تراکت و بروشور

 اوراق اداری از دیدگاه مدیران موفق مجموعه های تجاری از نشانه های پویایی و اعتبار شرکت می باشد. اوراق اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ، پاکت نامه و کارت ویزیت و ... اطلاق می شود که در امور اداری یک کمپانی جهت فعالیت های رسمی و غیر رسمی استفاده می گردد. فراموش نکنید که هر یک از اقلام اوراق اداری شما توسط صدها و هزاران مشتری دیده می شود، پس سرمایه گذاری برای داشتن یک طراحی ست اداری استثنایی، سرانجام شما را در دست یابی به اهدافتان کمک خواهد کرد

چاپ پوستر

بایستی درچاپ پوستر درنظر داشت ابتدا هدف از طراحی پوستر چیست. پوستر کاربرد تبلیغاتی محیطی دارد وقشر وسیعی ازجامعه را دربر میگیرد. پوستر ابزار تبلیغاتی برای اقشار مختلف است. در هنگام طراحی پوستر تبلیغاتی، عناصر تصویری و متنی باید به گونه ای در کنار هم قرار بگیرند که نمای کلی حاصل شده کنجکاوی مخاطب را برانگیزد.. در چاپ پوستر بایستی مخاطب وعلایق آن را در نظر گرفت. در چاپ پوستر مکانی که قرار است پوستر نصب گردد نیز مهم است. به عنوان مثال مکانهای عمومی نظیر مراکز آموزشی پوسترهای مخصوص به خود را میخواهد. یا چاپ پوستر برای مکانهای بهداشتی و تجاری روش مخصوص به خود را دارد.

چاپ تراکت تبلیغاتی

تراکت جهت تکثیر گسترده تهیه میشود. چاپ تراکت دارای خبری جدید بمنظور آشنایی با صاحبان مشاغل میباشد که حاوی تصویر ونوشتار است. معمولا اندازه تراکت کمتر از A4 است. چاپ تراکت در تیراژ بالا معمولا انجام میشود. توزیع تراکت به طور مستقیم در بین مخاطبان صورت میگیرد. از انواع چاپ تراکت تراکت الوان ، تراکت و گلاسه را میتوان نام برد. تراکت رنگی جهت تبلیغات بسیار مناسب است.

چاپ بروشور

با سفارش طراحی بروشور امور بازاریابی کسب و کار شما امکان آن را خواهد داشت مجموعه ای از اطلاعات جزئی و خاص را در ارتباط با یک محصول از قبیل عملکرد آن، روش استفاده، قیمت، تنوع رنگ و غیره را در اختیار مشتریان خود قرار دهد، چاپ بروشور مجموعه ای چاپی حاوی اطلاعات یک محصول میباشد که این اطلاعات برای مشتری مفید میباشد. چاپ بروشور براساس طرح بروشور ساده تک رنگ، بروشور سه رنگی ساده، بروشور چهار یا پنج رنگ پیشرفته میباشندکه روی کاغذ گلاسه یا کاغذ گران قیمت چاپ میشوند.

چاپ سربرگ

چاپ سربرگ باید لوگو، مشخصات فعالیت از جمله نام، تاریخ، شماره وپیوست وآدرس وتلفن داشته باشد. اشخاص حقوقی نیاز به چاپ سربرگ دارند. سربرگ میتواند معرف کارو حرفه شما باشد لذا درطراحی سربرگ باید دقت کرد

تفاوت کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور هر دودر حکم کتابچه راهنما یک محصول ویا یک خدمت هستند که به مشتری ارائه میشود. ولی در کاتالوگ کلیات خدمت یا محصول بیان میشود درحالی که در بروشور معرفی دقیق وجزئی دادامروزه کاتالوگ نقش بسزایی درانتقال اطلاعات دارد در طراحی بروشور نکات خلاصه تر از کاتالوگ میباشد و بیننده بروشور میتواند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورد.

کارت ویزیت

در کلامی مختصر و رسا. ابزاری است برای معرفی شما و بعد از آن ارائه راههای تماس با شما. کارت ویزیت این وظیفه را برعهده دارد و نقش عمده دیگری برای شما به صورت مستقیم ایفا نمی نماید کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم استفاده نمی گردد . اما از آنجا که اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و با توجه به این نکته که برخورد نخست همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را عهده دار خواهد بود .

 سررسید تبلیغاتی

یکی از هوشمندانه ترین راهها برای اطمینان شوید که کسب و کار یا نام تجاری خود را با ده ها، صدها نفر از مردم هر و هر روز دیده می شود. به همین دلیل بسیاری از کسب و کار ها سررسید را به عنوان هدیه به مشتریان ارائه می دهند