سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ ایران آرشیتکت

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنبه فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

شرکت طراحی  ایران آرشیتکت در سال 1386 به منظور ارائه خدمات تبلیغاتی در دو بخش طراحی گرافیک ، چاپ تاسیس گردید

بخش طراحی گرافیک که طیف وسیعتری از فعالیت های این مجموعه را در برمی گیرد، به طراحی لوگو ، طراحی نشان تجاری ، طراحی ست اداری (طراحی سربرگ ، طراحی پاکت، طراحی کارت ویزیت ) طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی پوستر ، طراحی جلد کتاب و ... می پردازیم

گستردگی و پیچیدگی فنون چاپ مانع پیشرفت و تعالی این مجموعه در این زمینه نشد . واژه چاپ بخش عظیمی از تکنیکهای چاپی از جمله چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ فلکسو ، چاپ گراور و خدمات قبل و بعد آن مانند لیتوگرافی ، سلفون کشی ، یووی ، صحافی و ... را در بر میگیرد. بمنظور داشتن کیفیت مطلوب در چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور ، چاپ ست اداری و دیگر اقلام چاپی "دانش" و "تجربه" دو پارامتر تاثیر گذار هستند

طراحی و چاپ بروشور

 طراحی و چاپ بروشور بیان گر کسب و کار شما است . برای بازاریابی یک سرویس یا محصول خود با استفاده از بروشور می توانید توضیح آنچه شما ارائه می دهید را نشان دهید ، طراحی و چاپ بروشور ، زیبا باعث جذب مشتری و در نتیجه باعث افزایش فروش شما می شود. اکثر مخاطبان ترجیح می دهند به بروشور نگاه و پس از مدتی دوباره مراجعه به آن داشته باشند ، پس محتوا و راههای ارتباطی بسیار مهم می باشد ، طراحی بروشور یک هنر است که نیاز به مهارت های طراحی گرافیک، تکنیک های خاص، و یک درک عمیق از بازاریابی و فن آوری چاپ دارد.

  اوراق اداری

ست اوراق اداری به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یا مکاتبات یک سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی و یا تبلیغاتی  استفاده می شود، می گویند. که شامل: کارت ویزیت، فاکتور، سربرگ، پاکت نامه، یادداشت است.

به دلیل عناصر زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، بهمین دلیل به آنها اصطلاحا "ست اوراق اداری" گفته می شود. این امر به نوعی بیان کننده نظم و سیستم مدیریتی منظم موجود در آن سازمان، شرکت یا برند می باشد. استفاده از لوگو ، رنگ سازمانی و اطلاعات تماسی از مواردی هستند که عموما در ست اوراق اداری استفاده می شود. همچنین سادگی در طرح اوراق اداری و هماهنگی کل ست اوراق اداری با یکدیگر از نکات کلیدی هستند که در یک مجموعه ست اوراق اداری موفق نقش بسزایی دارند.

سررسید یا سالنامه 

همان دفترچه یادداشت روزانه است که هر صفحه از آن دارای تاریخ می باشد . سالنامه های مدرن اغلب حاوی اطلاعات آماری و اطلاعات عمومی می باشند. هرساله شرکت ها ، موسسات، ارگان ها و سازمان های مختلف از این موقعیت استفاده کرده و با چاپ سررسید  از یک تبلیغات موثر بهره می برند. استفاده از سررسید در طول یک سال، تاثیر بیشتری در فرآیند تبلیغ کالا خواهد داشت. به روش های گوناگونی می توان چاپ سررسید را به شکل اختصاصی انجام داد که از نمونه های آن می توان چاپ روی جلد ، چاپ ترام، چاپ لت ، طراحی اختصاصی جلد سررسید را نام برد. به خاطر کاربردی بودن سررسید و عمر طولانی آن (حداقل یکسال ) می تواند به عنوان یک محصول تبلیغاتی بسیار سودمند مورد استفاده قرار گیرید .

 پوستر

پوسترها طرح‌‌های گرافیکی هستند که برای تبلیغات طراحی و چاپ می‌شوند. به عبارت دقیق‌تر پوسترها برای اطلاع رسانی مطلب، رویداد یا موضوع خاصی به کار برده می‌شوند و چون در زمان و مکانی خاص و برای مقصودی خاص طراحی می‌شوند، آثاری گذرا و ناماندگار هستند. مخاطب پوسترها عموم مردم هستند، بنابراین یک پوستر طیف و گستره‌ی بزرگی از جمعیت را مخاطب قرار می دهد. 
پوسترها معمولا باید به گونه‌ای طراحی شوند که قابلیت رویت سریع و از فاصله‌ی دور را داشته باشند؛ چرا که در نهایت قرار است از جایی آویزان یا در نقطه‌ای نصب شوند. 

 سربرگ

تراکت ها لازمه معرفی شما در محدوده کسب و کار و همچنین معرفی خدمات جدید و یا تخفیف های شما هستند. طراحی حرفه ای یک تراکت می تواند در جلوه دادن تراکت بسیار موثر باشد. در قسمت طراحی آنلاین تراکت می توانید طرح های زیبا ، حرفه ای و رایگان و متناسب با شغل خود پیدا کنید و با چند کلیک ساده تصاویر و لوگو خود را در آن درج کنید.شما می توانید چیدمان ، دستخط ، رنگ ها و ... را مدیریت کنید و با توجه به بودجه مورد نظر تعداد ، نوع و جنس کاغذ سفارش را انتخاب نمایید . پیشنهاد می کنیم طرح نهایی را برای نظر سنجی بین دوستان و همکاران به اشتراک بگذارید و سپس طرح خود را برای چاپ تایید نمایید تراکت شما با بهترین کیفیت چاپ و برای شما ارسال خواهد شد. 

طراحی لوگو

 به عقیده متخصصین شرکت ایران آرشیتکت و سایر متخصصان رشته های گرافیک و مدیریت بازرگانی ، طراحی لوگو اساسی‌ترین و مهم‌ترین بخش از پروژه برندینگ برای یک مجموعه و یا نام تجاری و یا هرگونه کسب و کار دیگر است.شما چه فروشگاه پوشاک داشته باشید و یا یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی و یا یک دفتر خدمات کامپیوتری در هر حال و در صورت داشتن هرنوع شغلی نیاز به برند سازی تجارت خود دارید یک لوگو خوب باید چشم‌گیر باشد ، تصویر مناسبی از خود در ذهن مخاطب باقی بگذارد بسته به کسب و کار مورد نظر کاملاً پویا باشد و از همه مهم تر خلاقانه و بکر باشد. با در نظر گرفتن تمام موارد فوق یک لوگو مناسب و حرفه ای می‌تواند مسیر موفقیت تجارت شما را هموار نموده و شما را از سایر رقبای خود متمایز سازد .

 تراکت

تراکت نوعی تبلیغ بصورت آنی است که برای بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در مدت زمانی مشخص و با بیانی مستقیم و بدون  واسطه ، جهت  معرفی محصول یا خدمات موردنظر مورد استفاده قرار می گیرد . برای مثال خبر از افتتاحیه موسسه جدید با گرایش به حرفه جدید ، و یا خبر از حراج های فصلی در یک مدت زمان خاص و معلوم ، و یا هر رویداد دیگری که احتیاج به معرفی و آگاهی از جهش فکری و روند کاری داشته باشد.تراکت  ارزانترین شکل تبلیغات  است که به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کرده و با توجه به توزیع مستقیم آن طیف گسترده ای از مخاطبین می توانند از آن استفاده کنند . توجه داشته باشید که امروزه باید برای بوجود آوردن حس کنجکاوی و جذب افراد ، به ظاهر و طراحی تراکت ها بیشتر دقت کنید.