سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ ایران آرشیتکت

دورکاری  یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

 گروه شرکت ایران آرشیتکت در بازار محصولات داخلی و خارجی می کوشد تا، همواره در ارائه راه حل های یکپارچه، مقرون به صرف و موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینه هایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعه برند، بازاریابی داخلی، بی بدیل و پیشتاز عمل نماید. واحدهای تحقیقاتی، هنری و اجرایی گروه طرح گندم عواملی هستند که به طور هوشمندانه راه حل های ارتباطی و تبلیغاتی دارای نبوغ برای هر مشتری را به واقعیت تبدیل می کنند. تمامی فرآیندهای اجرایی در دل ساختاری منظم و یکپارچه صورت می پذیرد تا مشتری بتواند از هم افزایی حاصل، نهایت استفاده را در جهت پیشبرد اهداف کلان خود داشته باشد.

کاتالوگ و بروشور

سفارش دهنده هستید یا طراح، مدیر تبلیغاتی یا صاحب کسب و کاری شخصی، فرقی نمی کند، قطعا سرو و کارتان با این کلمه می افتد کاتالوگ  . در کالای تبلیغاتی مشخصات کالا، اعم از نام و اندازه و مدل و ویژگی های آن به واسطه متن و تصویر به همراه خصوصیات فنی کالا درج می شود تا خریدار بتواند از آن به عنوان کارنمای آن تولیدات استفاده کند. کاتالوگ و بروشور برگه و یا کتابچه هایی هستند که برای بیان کلیات و جزئیات یک محصول و یا آگاه سازی یک موضوع به کار می روندزراحی و چاپ مناسب کاتالوگ و بروشور بسیار مهم است و اثربخشی آن را بیشتر می کند.

 طراحی لوگو

حاکی از طراحی نمادی است برای بیان یک عبارت یا القای یک مفهوم. نشانه چیزی شبیه یک امضا برای یک موسسه، شرکت، سازمان و ... است و در هرجایی که آن نهاد در آن حضور دارد، ثبت می گردد و به منزله ی ردی برجای مانده از آن نهاد است.طراحی لوگو یکی از تخصص های منحصر به فرد در گرافیک محسوب می شود. طراحی لوگو یا تماما گرافیکی است (Symbol-Icon) و یا از نام تجاری نهاد مربوطه تشکیل می شود.

 چاپ سربرگ

اگر شما به دنبال یک کسب کار بسیار بزرگ، با اهمیتی و پایداری هستید در ابتدا نیازمند به چاپ سربرگ و ست اداری و مدیریتی که باعث تاثیرگذاری بزرگ و پایدار بر روی مشتریانتان شوند را دارید. در واقع تمامی مکاتبات اداریتان نامه ها قرارداد ها و بسیار دیگر از نوشته هایتان نیازمند یک کاغذی که تصویری از آرم و مشخصات شرکت شما را در آن چاپ شده باشد است. و همچنین این نکته بسیار با اهمیت است که جنس و نوع کاغذی که از آن برایچاپ سربرگ خود استفاده می کنید از چه کیفیتی برخوردار است و کیفیت چاپ آن در چه سطحی است زیرا بالا بودن کیفیت چاپ سربرگ و جنس کاغذ آن باعث می شود که به کسب و کار شما اعتماد بیشتری بشود. ما در چاپ ایران آرشیتکت می توانیم کلیه نیازهای شما را چه از لحاظ جنس و چه نوع کیفیت چاپ پاسخ بدهیم

چاپ تراکت

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها به طوری که بتوانید با هزینه حداقلی حداکثر استفاده را از تبلیغات ببرید هستید؟؟؟ یک راه بسیار ساده و راحت وجود دارد و آن اینکه شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم وسیعی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی نمایید. اگر قصد تبلیغ و اطلاع رسانی بصورت مستقیم در سطح عمومی را دارید، استفاده از تراکت های شکیل و رنگی مناسب ترین روش می باشد زیرا هم هزینه آن نسبت به دیگر تبلیغات چاپی مناسب تر بوده و هم به مستقیم ترین روش اطلاع رسانی انجام می شود.

کارت ویزیت

 کارت ویزیت،اولین و مهمترین ابزاری است که هر کسب و کاری برای خود تهیه می کند. در واقع طیف وسیعی از فروشگاه ها از این وسیله استفاده می کنند. از بزرگترین شرکت های بین المللی گرفته تا کوچک ترین کسب های سیار حتماً از کارت ویزیت استفاده می کنند.در کارت ویزیت مهمترین راه های ارتباطی مشتریان با صاحب کارت درج شده است. یک کارت ویزیت خوب می تواند نمایانگر شخصیت کاری شما در نزد مشتریانتان باشد.  کارت ویزیت را می توان علاوه بر ارائه به مشتریان، ضمیمه کاتالوگ ها و بروشورها، داخل پاکت های نامه، داخل بسته های محصول و یا نایلون کالاها قرار داد تا اثربخشی آن دوچندان شود.شما همچنین می توانید در چاپ ایران آرشیتکت از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از شرکت شما را نشان می دهد استفاده و با بالاترین کیفیت و با مجهز ترین دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت کارت ویزیت های اختصاصی خود را چاپ نمایید.

هدف چاپ ایران آرشیتکت این است که شما هم میهنان و دوستان گرامی در هر جای کشور عزیزمان که باشید به خصوص در جنوب کشور بتوانید به ساده ترین شیوه ممکن خدمات مورد نیاز خود را در زمینه های چاپ دیجیتال و افست ، طراحی حرفه ای ، طراحی وب سایت و ... توسط این سامانه در کمترین زمان و با بهترین قیمت انجام دهید و ما را در ازائه خدمات نوآورانه و بهتر یاری نمایید.فعالیت چاپ  ایران آرشیتکتتنها به گزینه چاپ محدود نمی شود بلکه این مجموعه با به کارگیری افراد مجرب در زمینه های چاپ دیجیتال و افست ،گرافیک که خود شامل زیر مجموعه های : تصویر سازی ، صفحه‌آرایی ، پوستر آرم ، نماد(لوگو) ، نشانه (علائم تجاری) طراحی حروف ، بسته‌بندی ، تصویرسازى ، موسن گرافیک ، تیزر های تبلیغاتی و ...) واحد صحافی ، واحد فناوری اطلاعات و طراحی وب سایت های تجاری و شخصی ، تبلیغات در فضای مجازی و ... آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.