سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ انلاین ماتیسا

دورکاری  یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

چاپ انلاین ماتیسا

درکشورهای توسعه یافته  و درحال توسعه درصد زیادی ازمردم تا حد زیادی تحت تاثیر صنعت تبلیغات و دیگر اشکال ترویج تبلیغات قراردارند.با توجه به افزایش روزافزون رقابت در عرصه های مختلف، موجب شده صاحبان کالا انتظارات بیشتری ازتبلیغ و دیگرابزارهای ارتباطی بازاریابی درمقابل بودجه ای که صرف می کنند داشته باشند.

 گروه طراحی و تبلیغات ماتیسا فعالیت خود را از سال 1381 با هدف ارائه خدمات طراحی، عکاسی و چاپ آغاز نمود. این مجموعه با بهره‌گیری از کادری مجرب از دانش‌آموختگان هنر و استفاده از دانش فنی متخصصین در امور چاپ توانست رضایت مشتریان خود، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و همچنین همکاران فعال را به واسطه ارائه خدمات باکیفیت و قیمت‌مناسب جلب نماید و همواره به عنوان مشاوری امین در کنار همکاران و مشتریان باشد.افتخار ما همکاری با ارگانها و سازمانهای مختلفی می باشد که همگی دقت و کیفیت و سرعت را بالاترین سطح انتظار خود از یک مجموعه می دانند و ما به لطف خدا توانسته ایم آنرا برآورده سازیم. که در زیر به بخشی از آنها اشاره میکنیم :

1-طراحی

طراحی لوگو ، ست اداری ، پوستر ، کاتالوگ ، بروشور ، فولدر ، کارت ویزیت ، …

2-چاپ افست

چاپ کاتالوگ ، بروشور ، تراکت ، کارت ویزیت ، ست اداری ، جعبه و بسته بندی محصول ، فولدر ، سررسید و تقویم …

3-هدایای تبلیغاتی

یکی دیگر از خدمات اصلی کانون چاپ  و تبلیغات پررنگ، تهیه و عرضه انواع هدایای تبلیغاتی با طرحهای متنوع به مشتریان عزیز میباشد.

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند.

4-طراحی کارت ویزیت 

در جوامع امروزی نیاز به راه هایی برای برقرار کردن ارتباط با افراد پیرامون خود داریم و نحوه برقراری این ارتباط بسیار حائز اهمیت است. امروزه از این شیوه به شکل مدرنیته شده ای استفاده می کنند، که به آن کارت ویزیت می گویند.طراحی کارت ویزیت یکی از راه های مهم و موثر برای برقراری یک ارتباط به شیوه درست است.

5-پوستر تبلیغاتی و کاربرد آن در تبلیغات

پوستر تبلیغاتی یک انتقال دهنده پیام تصویری محسوب می شود که به کمک اشکال گرافیکی و نوشته ها یک جلوه بصری خاصی را ایجاد کرده که بر اساس طرحی که دارد می تواند نظر بیننده را به خود جلب کند. 

6-بروشور و کاتالوگ

به طور کلی از بروشور و کاتالوگ در موارد اطلاع رسانی پیرامون یک محصول خاص ، معرفی خدمات یک شرکت و معرفی یک کمپانی استفاده می گردد .

7-ست اوراق اداری

به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک کمپانی یا سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، اوراق اداری می گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، بهمین دلیل به آنها اصطلاحا “ست اوراق اداری ” گفته می شود.

8- طراحی فولدر،چاپ فولدر

فولدر های تبلیغاتی، پوشه هایی محکم  هستند که علاوه بر این که خود یک ابزار برای تبلیغ و معرفی محصول ،شرکت و یا … میباشد.  این امکان را دارد که دیگر رسانه های تبلیغاتی مانند بروشور ،کاتالوگ ، سی دی و … رادر قالب یک بسته تبلیغاتی جامع در خود جای داده و به مشتری ارائه شود.