سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ انلاین ماتیسا

 

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

طراحی گرافیکی و چاپ بورشورها ، طراحی لوگوها ، پوسترها ، نشریه ها ،کاتالوگ ها و سایر ابزار های تبلیغاتی از جمله عوامل تاثیر گذار در بازار رقابت میباشد که همواره شرکت های رو به رشد با دغدغه ی اجرای صحیح این روند روبرو میشوند.موسسات توسط لوگوو کارت های ویزیت خود میتوانند در سراسر جهان به سهولت شناخته و خدمات و یا محصولات خود را توسط کاتالوگ ها ، پوستر و سایر ابزار های اطلاع رسانی عمومی به همگان اطلاع دهند.

کلیه مراحل چاپ از ابتدا تا انتها به ما بسپارید

چاپ آنلاین ماتیسابا مجهز بودن به جدیدترین دستگاه های هایدلبرگ قادر به انجام کلیه امور چاپی طراحی لیتوگرافی و مراحل پس از چاپ، می باشد . ماتیسا خود را متعهد می داند خدمات خود را با کیفیت بالا ، بسته بندی مناسب سرعت و قیمت مناسب ، با بروزترین راهکارها به دست مشتریان خود به کلیه نقاط کشور برساند. ماتیسا  با همکاری با کمپانی های مطرح داخلی و خارجی هم اکنون آماده ارائه خدمات چاپی با کیفیت برتر ، متفاوت ، بدون واسطه ، در کوتاه ترین زمان و رقابتی ترین قیمت به سازمان ها ، موسسات ، شرکتها ، اشخاص و غیره می باشد و به منظور تسهیل در انجام طراحی و چاپ کلیه امور خود را بصورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان با تضمین کیفیت ارائه می دهد .

موسسه چاپ انلاین ماتیسا با اعتقاد به تاثیر هنر طراحی گرافیک در زمینه تبلیغات پرداز افتخار دارد تا در این راستا نیاز همکاران را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برآورده کرده تا گام بلندی در جهت توسعه و بهتر دیده شدن همکاران و کارآفرینان بر دارد.ما با انتخاب صحیح و بکارگیری مناسب ترین مواد اولیه ، ماشین های چاپ ، خدمات تکمیلی پیش و پس از چاپ و بسته بندی توانسته ایم پاسخگوی انتظار مشتریان خود باشیم.

طراحی گرافیک

پس از داشتن ایده، پیام ، وسیله انتقال پیام ، شناخت مخاطب هدف با در دست داشتن نقشه راه ، طراح گرافیک و عکاس با بکارگیری عناصر و ترکیب بندی شکل پیام را به گونه ای طراحی میکنند تا نهایت اطمینان از قابل فهم بودن و در عین حال با کیفیت مطلوب در شان مخاطب حاصل شود.

خدمات طراحی گرافیک و چاپ عبارتند از:

· طراحی کارت پستال

کارت پستال یک کارت جالب و رنگی با یک طرح خاص و چشمگیر است که برای اولین بار در فرانسه مطرح شد. از دو لت تا شده تشکیل شده که غالبا یک سمت آن از طرح و طرف دیگر آن برای متن درنظر گرفته شده است. 

·مجلات و نشریه

در عرف مطبوعات، هرگاه ترتیب انتشار نشریه ای حداکثر ماهی یک بار باشد، برآن نشریه ، عنوان «مجله » می گذارند.

قطع، تعداد صفحه ها، ترکیب موضوعی مطالب و حتی نوع ماشین چاپی که مورد استفاده قرار می گیرد،از جمله مواردی است که تفاوت میان ترکیب ظاهری مجله و روزنامه را از آن طریق میتوان تشخیص داد.

· کاتالوگ و بروشور 

طراحی و چاپ کاتالوگ، در انتقال مفاهیم و تبادل اطلاعات به مخاطب نقش بسزایی دارد، و در واقع نوعی تبلیغات ارزشمند و سودآور در حوزه خدمات، تجارت و تولیدات می باشد. تقریبا راهنمای کالاها و فعالیت ها در دفترچه ای به نام کاتالوگ، طراحی و چاپ می شود. و از آن به عنوان کالانما و یا کارنما که جزئی ترین و ریزترین اطلاعات و مشخصات کالا و خدمات مورد نظر را ارائه می کند یاد می کنند 

·  تراکت و پوستر

تراکت یا فلایر یک برگ در قطع کوچک است حاوی مشخصات و اطلاعات یک محصول ، خدمات و یا اطلاع رسانی برای یک رویداد همانند فروش ویژه ، افتتاحیه و …

استفاده از گرافیک زیبا و اصولی و همچنبن متریال مناسب برای چاپ تراکت بسیار موثر و کارآمد است .

· کارت ویزیت

کارت ویزیت بر خلاف آن که یک ابزار ساده جهت معرفی و ارائه شماره تلفن به نظر می رسد، در عین حال می تواند تأثیری عمیق بر روی مخاطبین بگذارد. در واقع کارت ویزیت معرف شما و هویت سازمانی شماست. به این ترتیب طراحی کارت با توجه به کسب و کار شما و انتخاب نوع کارت امری مهم تلقی می شود

 · پاکت و فولدر

 فولدر تبلیغاتی به عنوان یک پوشه تبلیغاتی می باشد که می توان هم به عنوان یک کاتالوگ از آن استفاده کرد هم می توان تبلیفات کاغذی، سی دی ، کارت ویزیت و مابقیه اوراق تبلیغاتی خود را در آن قرار داده و به مشتریان خود بدهید. کارایی فولدرها از کاتالوگ بیشتر بوده و به خاطر نوع کارایی آنها، برای مشتریان شما نیز جذاب تر و ماندگار تر می باشد و یکی از ابزارهای تبلیغاتی مهم بخصوص در نمایشگاه ها می باشد.

 · ست اداری

دربرگیرنده تمامی برگه‎ها‎و ورقه‎ها‎یی از قبیل پاکت نامه برای ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها، برگه‎ها‎ی یادداشت به منظور یادداشت‎ها‎ی غیر رسمی، سربرگ به منظور مکاتبه و نگارش نامه‎ها‎ی اداری و رسمی، کارت ویزیت برای معرفی شغل و ارائه راه‎ها‎ی تماس و … که قابلیت چاپ دیجیتال دارند و در امور اداری شرکت استفاده می‎شوند.

·  طراحی و چاپ بنر، فلکسی، مش، استیکر، پلات با لمینت، بیلبورد و استند های تبلیغاتی

  • طراحی لیبل، چاپ، تکثیر، و بسته بندی CD و DVD
  • چاپ و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی

گارانتی محصولات

 محصولات ما دارای گارانتی اختصاصی و تحویل سریع ویژگی چاپ دات شاپ است

محصولات ما دارای گارانتی می باشد. تمام نکات طراحی را رعایت کنید و یک کار با کیفیت را از ما تحویل بگیرید. بسته بندی اختصاصی و تحویل سریع ویژگی چاپ انلاین ماتیسا است