سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ انلاین ماتیسا

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

گروه چاپ و تبلیغات ماتیسا

 طراحی ، مشاوره و مجری در کـلیه امور چاپ و تبلیغات آماده ی همکاری با موسسات و شرکت ها و ارگان های مختلف و مدارس و دانشگاه ها و ...

اتاق طراحی ماتیسا یکی از قدیمی ترین و تاثیر گذارترین بخش های ما میباشد و شاید ماتیسا ماندگاری 40 ساله خود را مدیون
بخشی از خدمات رائه شده در این واحد بداند. ما به کار خود عشق می ورزیم و آماده هستیم تا با بهره گیری از خلاق ترین طراحان گرافیک
و با تکیه بر دانش چاپ، برایتان تمایز ایجاد کنیم تا بهتر دیده شوید

ما با توجه به بودجه شما پیشنهاد های متنوعی در حوزه تبلیغات برای شما داریم.

طراحی کاتالوگ،چاپ کاتالوگ

 علی رغم توسعه فضای مجازی و وب سایت ها برای معرفی کالاها و خدمات شرکت ها

کاتالوگ ،بهترین راه برای معرفی محصولات و خدمات شرکت شماست و تاثیر زیادی بر اعتبار شرکت شما  نزد مشتریان خواهد داشت.اما در کنار آن نیز برخورداری از یک وب سایت ایده آل نیز غیر قابل انکار است اولین آشنایی مشتریان با شما از مشاهده کاتالوگ شرکت شما آغاز می‌شود. کیفیت بالایچاپ کاتالوگ و رعایت اصول طراحی کاتالوگ در یک سطح، می تواند مشتریان سابق شما را نیز به همکاری مجدد با شما تشویق کند. 

بنر 

یکی از شیوه های انتقال پیام تبلیغاتی طرح گرافیکی، تصاویر و متون موثر و مفید است.بنر یکی از موثرترین و مفیدترین قالب و فرمت گرافیک می باشد که همانند پوستر های تبلیغاتی می توان از این طریق طرح های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، مذهبی، ملی و بین المللی و... را به تصویر کشید.

چاپ انلاین ماتیسا با تمامی سعی خود در اجرای بنرهای تبلیغاتی بر اساس مناسبت ها و رویدادهای گوناگون و هم چنین جشن ها و یا عزاداری ها همراه شماست.بنر پیامی است به شکلی هنری، شامل تصاویر و متون خاص، که بر روی پارچه‌ها با موادی خاص نقش می‌بندد و بر اساس نیاز سفارش دهنده تهیه می‌گردد. هر چند تبلیغات از این طریق تنها راهکار تبلیغ نیست ولی این روش هم مزایا و محدودیت‌های خاص خود را دارد.

طراحی لوگو

امروزه برای تشکیل هر سازمان، موسسه و یا شرکتی که در شرف احداث باشد، وجود یکآرم برای نشان دادن شخصیت و هویت اجتماعی آن سازمان، یکی از لزومات است. طراحی لوگو یکی از شناسه های اصلی هر سازمانی محسوب می شود و همانند امضاء برایتان اعتبار دارد. آرمی که مختص شما طراحی می شود، برای همیشه همراهتان می ماند و معرف شما به حساب می آید. مردم با دیدن طراحی لوگو شرکت شما، از کیفیت کالا و کارتان اطمینان حاصل می کنند و به جایی می رسد که با دیدن لوگو کارشان را به شما محول کرده و کالاهای مورد نظر خود را از شما خریداری می کنند. 

 بروشور

بروشور شما در دست مشتریان روشی عالی برای انتقال اطلاعات در مورد خدمات، محصولات و مزیت‌های رقابتی شما خواهد بود.

  • با کیفیت چاپ بروشورتان تاثیر بگذارید.
  • بروشورها راجع به خدمات شما نزد مخاطبانتان صحبت خواهند کرد.
  • قابلیت تغییر ابعاد با توجه به تا خور بودن در هنگام ارائه و استفاده است.

 با استعانت از خداوند متعال و با تکیه بر دانش و تجربه تیمی جوان، متعهد، متخصص و با انگیزه تشکیل شده است. ما یک تیم کامل هستیم که سعی می کنیم با انجام خدمات با کیفیت همراه با پشتیبانی متعهدانه از فعالیت های خود؛ ضمن فراهم آوردن خیالی آسوده جهت مشتریان خود، برند چاپ ماتیسا را فراگیر نماییم استفاده از علم ودانش صنعت چاپ توسط پرسنل آموزش دیده و متخصص ماموریت ماموریت ما این است که بتوانیم با بهره گیری از امکاناتی که در اختیارداریم سلیقه مشتریان خود را گارانتی کنیم و از صنعت چاپ دیجیتال بعنوان یک حرفه تخصصی برای برطرف کردن نیازهای چاپی مشتریان استفاده کنیم