سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ انلاین ماتیسا

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

 

شاید در نگاه اول این‌طور به نظر برسد که چاپ و کارهای چاپی تنها با چشمان و قوه بینایی ما در ارتباط است.

همگان آگاه اند که یکی از ویژگی های دوران مدرن و پسامدرن، عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی ست. بدون توجه به این عرصه، کمتر کمپانی ایی می تواند در بازار، علاوه بر سوددهی مناسب، به رشد و اعتلای خود نیز بیاندیشد.

موسسه «چاپ انلاین ماتیسا» نیز با توجه به پتانسیل جوانان خلاق و متخصص ایرانی، فضاهای متفاوت و تازه ای را در این عرصه در اختیار مشتریان قرار می دهد. کمپین های محیطی، مجازی، مطبوعاتی، رسانه ای و... با مشاوره های مطلوب، علاوه بر کاهش هزینه های تبلیغات می تواند به موثر بودن آن کمک کند. 

کاتالوگ

بیشتر شرکت های بزرگ بوسیله چاپ کاتالوگ محصولات جدید و همچنین خدمات خود را به سایرین معرفی می کنند. نکته مهم در طراحی کاتالوگ محل قرار گرفتن نوشته ها و تصاویر می باشد و همچنین هر قدر تصاویر بیشتر و زیباتری در کاتالوگ استفاده شود میل بیننده را به مطالعه ادامه مطالب کاتالوگ بیشتر می کند. فرمت کاتالوگ نیز همانند سربرگ و پوستر و سایر موارد چاپ افست می باید CMYK باشد و بهتر است اگر نیاز به استفاده رنگی دقیقا همانند رنگی خاص است از کتاب رنگ بهره گرفته شود.

سربرگ

همان کاغذهایی هستند که برای نگارش نامه‌های رسمی و سازمانی یا برای اشخاص حقیقی (اما باز به صورت رسمی) مورد استفاده قرار می‌گیرند. سربرگ‌ها معمولاً در اندازه A4 هستند و در برخی موارد A5 و به ندرت در سایز دیگری تهیه می‌گردند. سربرگ‌ها از آنجاکه دارای نشان رسمی موسسه یا شرکت مربوطه هستند، جزو اوراق رسمی و مهم به حساب می‌آیند و نیاز به مراقبت خاص دارند

لوگو

 لوگو نماد و معرف هر برند است،یک لوگو، بجای هزاران کلمه حرف خواهد زد. بنابراین طرح آن از اهمیت زیادی برخودار می باشد. اگر یک لوگو خوب طراحی شود، معرف قدرتمند و با ارزشی برای نام تجاری یا برند خواهد بود. از اینرو طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند نسبت به سایر اقلام گرافیکی، نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد.

لوگو یا نشانه بیانگر نمادین یک عبارت و یا القاگر یک مفهوم است. آرم مانند امضا که نشانه ای برای اشخاص هستند نشانگر برند و یا موسسه صاحب آرم است. آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشان دهنده رد برجای مانده از او در آنجا است.

کارت ویزیت

در نظر گرفتن نکات مهم و تخصصی در طراحی کارت ویزیت امری الزامیست ولی آیا طراحی زیبا و جذاب کارت ویزیت به تنهایی برای جذب مشتری و معرفی برند کافی است. اگر سری به سایت شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ کارت ویزیت زده باشید، مشاهده می کنید که چاپ کارت ویزیت در انواع و اقسام مختلف و با اندازه های استاندارد متفاوتی قابل ارائه است. البته نسبت ابعاد کارت ویزیت می تواند بسته به سلیقه مشتری نیز تعیین گردد ولی قطعاً اگر این نسبت طبق استانداردها معین گردد تأثیرگذاری و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

ست اداری

ست اداری شامل کلیه ملزوماتی است (سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، کارت و … ) که برای انجام مکاتبات و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت ها و سازمان ها استفاده می‌گردد. ست اداری معرف و هویت سازمانی هر مجموعه است. حال با تغییر نگرش در مورد ست اداری ،علاوه بر رفع نیاز ملزومات اولیه سازمانی می توان با استفاده از طراحی و چاپ منحصر بفرد تبلیغ کوچک و کم هزینه و در عین حال با تاثیر بسیارقوی برای جذب مخاطب داشته باشیم.

نامه‌های که می‌نویسید و ارسال می‌کنید، کارت ویزیت شما، پاکت‌های شما، کاغذهای یادداشت و هر رسانه کاغذی که برند شما را در خود داشته باشد و در عین حال از گرافیک زیبا و چشم‌نوازی نیز برخوردار باشد، یک تبلیغ دائمی و موثر در جهت شناساندن و برندسازی شما به شمار می‌رود.

استفاده از نوع کاغذ ، رنگ ، فونت ، طرح و استانداردهای لازم و ضروری و هماهنگی بین این مجموعه به طور غیرمستقیم تاثیر مطلوب و مثبتی را به مخاطب شما انتقال می دهد.

بروشور


بروشورها در اندازه و سایز های مختلف چاپ میشوند و هیچ اندازه استانداردی برای آن وجود ندارد. آنها میتوانند لت دار یا منگنه ای باشند. لت دار آن میتواند سه لت یا دولت و یا ...باشد
استانداردهای بروشور 
نکاتی که باید پیش از شروع طراحی بروشور و فولدر مدنظر داشت:
1- موضوع یا هدف این بروشور چیست؟
2- مخاطب کیست؟ اگر بیش از یک مخاطب وجود دارد، شاید بخواهید که چند بروشور طراحی کنید.
3- مشتری چگونه از این محصول یا خدمات استفاده خواهد کرد؟
4- چه اطلاعاتی در متن باید لحاظ شود ؟
5- چه کسی متن آگهی را خواهد نوشت؟
6- پیام چیست؟
7- برای ارائه پیام، میزان اطلاعاتی که باید در متن جای گیرد و مخاطب کدام قطعی از همه مناسبتر است
8- آیا می خواهید برای جذاب تر کردن جلد بروشور و فولدر از تصویر استفاده کنید یا می خواهید از یک عنوان سیاه و چشمگیر استفاده کنید
وقتی یک بروشور طراحی می کنید – و یا هر نوع آگهی چاپی – را طراحی می کنید ، جامعیت و سادگی کلیدهای اصلی طرح موفق است. عنوانهای اصلی و عناوین فرعی باید در آگهی منسجم و یکپارچه باشند و باید در قیاس با متن آگهی متمایز و متفاوت باشند. اگر از قلم های مختلفی است بهتر است که شکل قلم ها با هم همخوان و سازگار باشند

 چاپ پوستر

پوسترها صفحات کاغذی در ابعاد بزرگ هستند که برای تبلیغات، آموزش، فراخوان حضور و حتی تکثیر آثار هنری به جهت تزئین از آن استفاده می‌شود.  این صفحات بزرگ یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین روش‌های انتقال پیام‌ تبلیغاتی در مدت زمان کوتاه می‌باشند. با این ویژگی خود را از دیگر محصولات متمایز می‌کند. چاپ پوستر ما برای فراخوان برنامه‌ها، آموزش در محیط کار، ارائه محتوا در محیط‌های آموزشی و پژوهشی، پیام‌های تبلیغاتی( از جمله معرفی محصولات جدید، تخفیف و فروش ویژه برای نصب پشت شیشه فروشگاه و ...) ، یا حتی فقط برای دیزاین یک اتاق ایده‌آل است.

ماتیسا با بهره گیری از تیم های حرفه ای از مدیران خلاق بازاریابی و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن تبلیغات وارتباطات، بهترین خدمات درحوزه مشاوره را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان بازار، راه حلی یکپارچه و جامع را برای پاسخگویی به خواسته های بازار هدف را مهیا می سازد.